once again.

ligger i min underbart sköna säng med en underbart skön tröja på mig. japp. drog upp tidigt till mig och ställde mig i en varm dusch med musik i bakrunden. underbart! knapprar i mig massa nötter. mums. va på munken idag och snacka med dom. kommer bli hur sjukt bra som helst! fetaste tiderna oxo. längtar ap mkt nu. ska snart sova tror jag. vet att det är tidigt men är äckligt trött. japp. inte sovit mkt inatt och hoppas det blir lite mer den här gången. måste va utvilad tills imorrn. kommer bli bäst! varning på stan. eller inte stan. men aa varning. lovar. varit på apdåligt humör idag oxo vilket min vän emma märkte när läte efter läte kom fram. fortfarande inte på bra humör. kommer va såhär i ett par dar nu. japp. kul. nae. men ska dra mig nu. försöka sluta äta nötter och försöka somna lungt. höll om min älskare igår när jag skulle somna. usch så fjantig jag är. en tjej sak eller? men later imorrn.
magnus fick inte komma hem idag... håller tummarna på imorrn!

Kommentarer
Postat av: Ann

Naw, så söt :D

2011-03-11 @ 11:10:57
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Postat av: ida

Naaaw gud vad söt katt, vad heter den?

2011-03-11 @ 11:13:38
URL: http://babelly.blogg.se/
Postat av: amanda

han heter magnus :D

2011-03-11 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0