lying on the floor you found me.

sitter i skolan på en underbar eng lektion. nae! har inget att göra förens efter rasten tror jag. kul... värt att gå i skolan. nae. inte ett dugg. ska få kolla på mitt prov sen oxo. spännande. vet att jag har g iaf sen ver man ju aldrig hur det ser ut på pappret. slutar elva. eller aa. men idag gör jag det har jag bestämt. ska dra mig och sova sen. japp. är feting trött. japp. längtar fett tills på lördag. oja! ledig på torsdag. hur skönt är inte det då?! min man är oxo ledig då så han ska sova hos mig. mysigt. japp. oerhört. tackar nån där uppe att han kom till mig igår. usch vad jag har saknat han! klippt bort sina lockar har han gjort oxo... men han är söt endå. japp. men ska väl försöka att få nått gjort iaf sen ruscha ner och köpa livsnödvändiga saker så man klarar sig till elva. japp. LATER!!

Kommentarer
Postat av: Vegardailin

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-10-10 @ 11:34:54
URL: http://vegardailin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0