långt ifrån varann.

fredag imorrn. äntligen. jag jublar. eller inte direkt. men aa nästan iaf. känner mig helt upp i varv efter idag. känns som om jag varit igång i flera dar. men nae. varit väldigt effektiv idag i skolan och fick sluta tidigt båda lektionerna för jag och emma var färdiga. duktiga flickor! ja. sen vare dom där tre prövningarna. japp. efter 20 min var jag klar. med alla tre. underbart. men nae. tror nog det blir att göra om dom igen. och sen igen. blir arg för att jag aldrig ska kunna fatta den där äckliga skiten. men aa. längtar massa massor tills imorrn. hatar att behöva sakna såhär mkt. jag vet att det är bra. att det blir mkt härligare när man träffas efter att få ha längtat efter varandra i nåra dar. men endå. det är inte kul. känner mig ledsen och ensam. blir arg för minsta lilla och är allmänt bitch mot han jag är tsm med. usch jag vill ju inte va så men det blir bara så. sen kan det ju va så att jag kan vara sådär lite envis. men bara lite. men imorrn äntligen får jag spendera natten med min fina man. ja. man vare ja. nä. inte än. men aa. känner att jag kommer somna så fort jag lägger mig ner. skulle va skönt. men vill verkligen försöka hålla mig vaken så jag får prata lite med han. aa. men ae ska nog kanske skala min gigantiska apelsin. lovar den är fett stor! men smell you later va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0