if I use to love you, it aint nothing like I love you now.

sitter på vad som känns som en ganska ovärd eng lektion. men aa. har ju inget val så jag sitter väl kvar här. rast om 22 min. yeah. ska sen efter rasten öva inför nationella. kör på lite speaking. as kul. nae. somande förvånande snabbt igår. men vakna när nån sms och skrev godnatt. somnade om men vaknade till reprisen av how I met your mother. kuuuuuuuuuuuul. nä.
men aa. 13 månader idag med världens finaste. hatar att vi alltid ska ha oturen att få mitt i veckan. just idag oxo. när vi knappt hinner träffas och inte får sova hos varann. men aa.
är asa hungrig och har lust att äta upp nån eller nått. allvarligt! sitter och gör allt som jag inte borde. men vad gör det om hundra år och läraren är på annan ort. eller aa på andra sidan dörren. men later kanske va. ikväll kanske. längtar fett tills imorrn. älskling ska sova hos mig! nummer två imorrn innan det är hemfärd. nice!!! sen ska jag kolla på fotboll. gud va snäll jag kan va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0