halv.

sitter och matar datan med MASSA två och en halv män avsnitt. planerar en lång natt. fett inte pepp på skolan imorrn. inte ett dugg. nepp. men man måste väl. får väl sova på lektionen i nödfall. har överlevt tuffa dar i skolan förut. japp. har varit med min man hela helgen. eller typ. han jobba igår och jag drog på party med laget hemma hos micke. det var riktigt kul, men drog hem ganska tidigt så jag skulle tajma in saken. var endå trött så det passa perfekt. höll mig vaken en timme eller så men sen somna jag. sådär ganska dirket. japp. gick upp skapligt idag för att min man skulle jobba idag oxo. duktig idiot. japp. han träffar jag igen på tisdag om allt går som det ska. eller aa. parktik på tisdag. FETT NICE! sitter och lyssnar när pappa pratar med farmor och farfar, som är här. jippie... nae. min bror och anna är oxo här. en aning mer trevligt! japp. men nae ska fortsätta mata min data med massa härliga saker. later ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0