hallååååååååååå!

sitter i mitt favo hörn i min favo säng. kollar på reprisen på skvalan, som jag såg igår. lyssnar på när bob geldof pratar. very nice människa. men aa. har haft sällskap inatt. men min man är nu och jobbar. ja. ska snart dra mig neråt igen för får besök snart. japp. praktiken då. helt jävla underbart. kunde inte ha hamnat på ett bättre ställe. helt sjuka människor. eller aa. dom som är sociala. får göra massor. kommer drömma mardrömmar om wallenbergare. kommer aldrig mer vilja äta en efter dom här fyra veckorna. nae nu ljuger jag. men lite trött på dom kommer jag nog hinna bli. japp. har oxo haft en till körlektion på körskolan. det gick bra. tror jag. han sa det iaf. ska köra igen på tisdag och torsdag. japp. men aa. läste en sak förut och kände bara, vart fan har folks hjärnceller tagit vägen? har dom inget kvar i skallen? jävla idioter! aa! men nae ska dra mig neråt nu. får se när jag hittar hit igen. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0