fönsterputs.

fett dag på praktiken idag. nått flippa så sjukt mkt när hugo kom. helt sjukt. vilken upplevelse. ja. men annars en helt ok dag. hade lite problem med tempot men det hjälpte peppe till med. sista dan med han imorrn. snyft... men aa. hemkommen från match mot a/b laget. har en tutte som är större än den andra. jätte skönt. men nae. ingen bra kroppsdel att rädda med. annars gick det helt ok, drog en snygg linjeräddning. kändes riktigt härlig. men praktik imorrn oxo då. fett med nice. känner hur aktiv jag varit här senaste tiden. nae va. orkar inte med datan på kvällen. har oxo varit mkt med min man. det gillar vi! men ikväll ringde jag älskaren så han gör mig sällskap inatt. inte lika mysigt. har en kudde som luktar gott oxo. mums. men nae ska dricka upp min oboy och sen försöka sova så man kan göra bra ifrån sig imorrn. japp. ska massera min tutte lite oxo, den gör ont... aj. ingen handboll förens i augusti nu. jag blir deprimerad... men nae. later imorrn om inte mamma och jag hamnar i diket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0