fett ovärt.

sitter på vad som jag visste skulle bli en fett ovärd lektion. japp. har inte gjort ett piss. visst finns det saker att göra men det var upp till en själv. typ. eller ja. nu äre så iaf. slutar om 40 min. yeah. maaaaaaaaaaat. vill ha mat. massa mat. god mat. mat mat mat!!!!!!! slapp göra nationella saken idag. fett nice. ja. fett. nä jag är inte trött! längtar oxo tills på fredag! ja. helt sickt kommer det bli. får se om vi överlever kvällen. har lite planer tror jag. blir kanske att träffa nåra om dom kan. annars drar vi väl iväg på äventyr som vanligt. brukar bli så. har ideer på vilka vi kan träffa. får bara fler och fler. kan nog bli en kanon kväll! bästa retard va. aa. får se om vi vaknar som oss själva dan efter. tveksamt. japp. har hittat ett par skor jag vill ha. eller aa har hittat massa skor jag vill ha. typ tre par convorse och tre par andra. japp. har ärvt sko genen av mamma tror jag, snällt. vill va rik och kunna köpa massa med skor! jaaa. skooooooooooor. mig vill ha! nån som kan va snäll och köpa iaf ett av paren till mig? jag lovar jag kan va snäll. men aa. ska slå ihjäl lite dötid och sen dra ner och äta. bordsdekorationer väntar efter lunch. fett ovärt det oxo! plantera blommor kan jag göra hemma. ja. men later va. kanske. om jag orkar överleva dan i skolan, börjar känns mig riktigt utarbetad.

Kommentarer
Postat av: retard

vill oxå ha fredag! bäst kommer det bli. <3

vi och våra äventyr asså :D

2011-03-07 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0