done.

nu är jag färdig duschad, stod i duschen så länge varmvattnet räckte. typ tio min... jätte kul. nae. men sitter nu iaf i hörnet av sängen med massa kuddar och en ask med vindruvor. mums. ska försöka hålla mig till det ist för allt annat jag har. lycka till. alla kläder tills imorrn är fixat oxo! är jätte nervös. tror det är därför jag har huvevärk som kommer och går. är inte nervös inför praktiken utan en annan sak. inte värsta saken. men för mig är det de. fick höra nåra "lugnande" ord från min mor och far förut. dom hjälpte inte ett piss. får se hur mkt jag kommer att sova inatt? kommer väl vakna 100 gånger och inte kunna somna om. ska efter det där imorrn unna mig en varm choklad på donken. det kommer jag va värd! ska jobba som fan på praktiken för att försöka få extra jobb. behöver pengar till att laga mammas bil. japp. mammas bil som kommer bli min. japp. snäll är hon ibland. men nae. ska runda av för tillfället. kanske kommer tillbaka senare om jag inte kan sova eller så. nu ska jag kolla på två och en halv män i en timme ungefär innan det blir ännu mer två ovh en halv män på tv. underbart! sen ska jag försöka sova. prata med min man om han skriver... får la se hur det blir imorrn. önska mig lycka till imorrn, jag lär behöva det! kommer inte va mig själv på flera månader efter imorrn. LATER!



2 månader och 22 dar kvar. jag vill åka nu...

Kommentarer
Postat av: Carl

Använde mig av det här http://www.giblogg.se/lchf-tacogratang receptet fast jag drog av på hälften typ då jag bara hade 200 gram köttfärs och sedan så körde jag på vanliga köpta tacokryddan. :)

2011-03-21 @ 20:55:59
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0