Christoffer ♥

ligger i sängen, som känns väldigt stor och tom utan christoffer. känner mig oerhört inte pepp på skolan imorrn. det enda plus är väl att jag får träffa jossan! ska sen efter det hem och sova. måste gå hemifrån halv sju på tisdag så jag hinner till det där innan praktiken. har ett problem oxo. måste få tag i pengar... japp. men aa.
mår sådär inte jättebra heller. sånt som kan hända ibland. därför känns skolan imorrn inte sådär jättekul. nae. men har tagit mig igenom värre dar förut. om jag har. men så fort snön försvinner från vägen så ska jag och stina ta tag i det här. no more må dåligt över det!


Don't you know that I could never be without you.
'Cause boy you complete me.
And in time I know that we'll both see that we're all we need.
Cause you're the apple to my pie.
You're the straw to my berry.
You're the smoke to my high.
And you're the one I wanna marry.

Cause you're the one for me.
And I'm the one for you.
You take the both of us and we're the perfect two.
We're the perfect two.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0