chilldag.

retard drog skapligt imorse. vi somnade runt halv två inatt. drog till simon till åtta och var där i nåra timma och hade det trevligt. tåa, blev tåad och blev vänsterprasslad. helt underbart. precis som det ska vara. japp. idag har jag varit duktig och städat massa i min lilla stuga. rensat på kläder och massa sånt. riktigt stolt över mig själv. japp. har oxo duschat min hund som var väldigt skitig. sitter nu i sängen och kollar på film. fick bli felon. igen. grymt bra. japp. saknar min man oerhört mkt. ja. längtar massa tills på måndag. om jag gör. japp. men aa. ska fortsätta och kolla film, sen dra ner i huset och kolla vad mamma och pappa gör. men later ikväll kanske om jag orkar. ska återvända till min drömvärld med min älskare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0