brum brum.

har varit ute och brum brum med mammsen idag. gick skit bra! eller aa jag tyckte det iaf. beror ju på vem man jämför med. men om man tänker på förra gången mamma och jag var ute är det en klar förbättring. sitter nu i soffan och ska snart gå upp till mig. ska ta en snabb dusch. känner mig inte så jätte fräschig efter en dag i köket. praktiken är fett kul! får göra massa. får själv stå och portionera upp maten till alla gästerna. fick göra det första dan oxo!!! brukar bli jätte nervös och massa sånt men är faktiskt inte det. det blir ju bara bättre och bättre. ska gå hemifrån halv sju imorrn oxo för ska brum bruma imorrn igen. fast inte med mamma. känns bra. nu är jag på g på riktigt! så ska snart gå upp och sova. somnade halv åtta igår. hihi. stackars min man låg vaken till typ elva. tror jag? han höll på att paina och väckte mig med att ta kort. snäll kille... men ska uttnyttja han imorrn om jag får för hans far. vill inte gå hem själv när det är mörkt så ska sova hos han om jag får. hoppas!! men nae känner att det inte blir mer nu. ska ta min wallenbergfyllda mage och ta mig en välförtjänt natts sömn! hörs när vi hörs mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0