break.

har rast nu. japp. har inte fått nått gjort. än. blir att speeda på sen efter rasten. japp. det fixar jag. japp. alltid. blev typ väckt igår av min man. han har alltid förmågan att skriva precis när jag håller på att somna. men aa. prata en lite stund med han. ska tydligen inte få träffa han på söndag...tisdag som gäller då. evigheter dit men aa. jättekul. är på jättebra humör. kunde inte prata med så länge igår blev bara ledsen. kommer bli ledsen ikväll oxo. usch och fy. är ledsen nu oxo... längtar till imorrn. retard ska sova hos mig. nice! ja. ska träffa plutten oxo. asalänge sen va. ja. alltid en överraskning vart vi hamnar och hur dags vi kommer hem. precis som det ska va. japp. men ska dra mig nu. kanske förstöra sakens spel på min mobil lite till. japp. later ikväll tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0