booooooooooring.

i ett försök med att göra hela klassen ledsen att vi inte skulle göra nationella idag möttes hon ist av leenden. slipper görat idag. har hela idag och imorrn på mig att skriva klart. wonderbart. japp. men det betyder att jag inte har nått att göra fram till kvart över tolv. kul... funderar på en tidig hemfärd. men orkar endå inte. men det lutar åt det. kanske dra ner till stan till min moster och åka med min far hem. japp. tycker jag låter som en bra ide. verkligen. japp. kom på att jag har nåra band of brothers avsnitt på datan som jag kan kolla på fram till lunch. smart olsson! längtar efter träningen ikväll. fick ju inte träna förra veckan... men aa. vad gör vi då? ae men ska kolla lite film nu. japp. kanske hör av mig sen när jag kommer hem. eller imorrn kväll. håller tummar och tår att älskling får sova hos mig inatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0