blä!

har nu gett upp hoppet om mitt tal till svenska nationella imorrn. det får bli som det blir. jag är fett redo på ett ig. japp. bring it on bara! träningen igår va as soft. fotboll till uppvärmning och sen minihandboll i 30 min. skönt! åkte sen hem med min man och åt plättar. fett gott. gick sen upp till mig och kolla ett avsnitt av band of brothers, FETT BRA, sen somna vi. japp. sov skapligt länge idag. massa skönt. va lite pain ett tag tror jag när jag ville att han skulle vakna. japp. imorrn äre fredag. ÄNTLIGEN! får med mig min man hem imorrn oxo. helgen kan ju inte börja bättre. kan sova skapligt länge på lördag. men aa. praktik sen på tisdag. fett nice kommer det bli. ja. men nae ska börja pyssla med en sak nu när mina bilder har kommit. får se om det blir bra eller inte och om det uppskattas imorrn. sånt som lär märkas. japp. kanske tittar in imorrn om jag hinner, annars blir det nog på söndag. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0