bajs.

sitter i en soffa med filip och becka och kollar på konstiga bilder. ska efter rasten redovisa mitt jätte braiga tal. nae. jag vill inte! ska lägga mig ner och börja gråta så jag slipper. man kan ju hoppas. slutar nog skapligt idag. ska kompletera mitt prov, göra om det sen får jag sluta. det fixar jag på 30 min. absolut. sen ska jag jobba en snabbis. japp. sen ska jag försöka få skjuts av min far hem. eller nae det sket sig kom jag på. fan. fett halt att gå till bussen imorse. höll på att ramla ett antal gånger. japp. äckelsnö. det enda som känns riktigt positivt är väl att saken följer med mig hem och sover tills på söndag. fett nice! ja. men ska ta mig igenom hela dan först... blä! äckliga jävla nationella. men aa. längtar massa tills imorrn oxo!!!! party med 35plusare. sjukt nice. kommer säkert bli helt flippat. stackars micke...men nae ska göra nått nu och försöka att inte avlida innan provet. eller skulle nog va ganska skönt. eller fejka en svimmning eller nått. perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0