11 fucking veckor...

idag om 11 veckor är jag på kreta. om 11 fucking veckor. jag blir nästan deprimerad. japp. men aa. idag då. min bror och anna har varit här och ätit. japp. han fråga om jag ville jobba på söndag. ABSOLUT! har saknat det där stället... känner mig a little sad. så oerhört tråkigt att va själv. jag vill inte va själv. sitter nu i sängen och lyssnar på lasse berghagen. sjukt jag vet. men aa. även fast vi har varit med varandra massa dar den här veckan är det alltid lika svårt att gå hem själv. sen blir det att jag sitter här med tårar rinnandes ner för kinderna. utan svar på varför dom gör det. är det männskligt att va så beroende av någon annan? men nae. vad gör vi då. skolan imorrn. inte så jätte kul. muntliga nationella i eng på eftermiddan eller jag har efter lunch. sen har jag eng på morgonen oxo... kul dag. nae. men drar hem efter provet och ska ta mig en löparrunda tänkte jag nu när vägen har kommit fram igen. bara plocka fram skorna och ipoden så skare nog gå fin fint. tar med mig hunden oxo, hon kan oxo behöva röra på sig lite. japp. men nae. ska krypa ner i sängen nu och kolla färdigt en film tror jag om jag orkar, sen väntar en timme två och en halv män. min kväll är räddad. later imorrn va. ska ut och brumma med mamma och pappa imorrn. mucho fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0