I´m sure you guys can handle it.

nu är jag hemma i min lilla stuga igen. i min lilla sköna säng som inte känns så liten när man sover själv. har sen i torsdags varit med min man. massor med mys och kul. vi har badat, solat, jag har bränt mig, fuck face blir ju brun direkt. fusk. spelat massa kort och yatzy. jag förlorade med flit så han skulle få lite självförtroende. haft två kalas. lagat mat med svärmor och gjort negerbollar. fett goda. har oxo överlevt. den där tubbe är ganska snäll om han håller sig på avstånd. japp. har sovit i en stuga som varit 100 grader varm. jätte skönt att vakna upp i en bastu. har saknat min fläkt jätte mkt. imorrn ska jag till skolan för första gången på typ två veckor. ska lämna in min vän, buhu, och sen fylla i nått papper. sen ska vi till folkparken med klassen och grilla och göra nått tror jag. kan ju hoppas att det blir kul. yes. ska sen dra mig mot himpa och spela andra korpen matchen. är inte ett dugg sugen. blä. har oxo 16 månader med min fina man imorrn. hihi. och på söndag åker vi!!!! men ska försöka sova, ska upp ganska tidigt. har körlektion imorrn innan skolan. yeah! ska mysa lite med min vän oxo, får ju inte tillbaka den förens i slutet av augusti. blä... LATER!
       

Kommentarer
Postat av: älskling

vad fet tubbe ser ut att vara :O <3

2011-06-08 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0