vi får vingar när älskar med varann.

fick inget sällskap inatt. snyft. alltid lika tråkigt och tomt och sova själv. men håller tummar och tår att han får sova här imorrn. annars blir jag ledsen. vill ju ha han bredvid mig hela natten när det är våran dag imorrn. haft kuligt med han hela dan eller typ hela dan. det slutade med trasiga strumpbyxor och ett rivsår på benet. inte han som rev mig. tur för han. imorrn blir det lite jobb vid ett sen träffa saken och dra hem hit och mysa tills det inte går mer. japp. sen förhoppningsvis sover han här. får han inte ska jag knyta fast han så han inte kan gå. japp. men ae nu ska jag kolla på film och sen sova så imorrn kommer mkt fortare. 11 fucking månader med världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0