very aj.

sitter i skolan och har svenska. fungerar. helt ok. asa bra är jag. absolut. är färdig med det jag ska göra. tror jag iaf. det blir nog bra. japp. sitter och fryser. inte alls ovanligt. fast jag har jackan på mig. fick reda på att vi ska kolla på film på fredag. asa nice. blir att ta med sig lite att äta så man överlever. faktiskt inte min ide att man skulle göra det. somnade asa tidigt igår. hela klockan tio. skit skönt. blivit intryckt i väggen typ hela natten. snäll kille. nae. har haft ont sen i morse oxo. jätte kul. nae inte alls. funderar på att gå hem sen men jag vet inte än. inte kul att sitta i skolan en hel dag och ha ont. nae. men aa. träning ikväll. det är ett måste. match i helgen och den ska jag bara spela. kick some ass mot vadstena. ja fifan. spelsugen till tusen va. gå ner i split och sånt shit. haha nae. sånt fjant håller inte jag på med. förtterna på jorden va. precis. så skare va. men nae kanske ska ta mig en powernap på lektionen och fundera på om det blir hemfärd eller inte. mat vill jag innan isf. ja. tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0