träning va.

ska sådär byta om om typ tio min sen äre att dra sig till härliga sporthallen som gäller. ska träna även fast hälsan inte känns på topp. japp. blir jag sjuk så blir jag. min man ville träffa mig endå sa han. konstig kille det där. haha han fyller år om 290 dar och jag om bara 24. haha sucker. sitter och letar runt lite. efter vad säger jag inte. NÄ. ska på riskettan med emma imorrn så blir ingen skola. yeah. nu drar vi igång med körkortet va! ska kanske åka och fixa en annan sak imorrn om vi hinner eftersom jag fyller år snart och jag vill få det gjort så snart som möjligt. ändå som jag inte vet är vart den ska va. mer blire inte. men nae ska byta om nu och dra och träna. kick some ass och gå ner i split och shit. nae va. hålla sig på fötterna är mkt bättre. måste träna massa idag mammsen ska äntligen kolla på mig i helgen. inte varje dag! later suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0