together we´re everything.

är inte alls på bra humör. känner mig ledsen. arg för att skolan börjar imorrn och jag måste gå upp vid 6. vill inte alls börja skolan igen. men skärpning som gäller nu. det har jag lovat. att skolan och allt drar igång igen betyder mindre tid att träffas. sova själv mkt mer. kommer bli deprimerad. kommer inte kunna träffas i helgen heller. kul. och säkert nästan inget i veckan. kul. nae. blev jätte ledsen förut när jag var tvungen att säga hejdå och gå hem själv. finns inget värre. mamma och jag ska komma igång med träningen nu. varje tisdag kör vi nu. ska köra med emma nån dag i veckan nu oxo. nice fifan. men ska kolla film nu och försöka bli trött och somna skapligt. 8.15-15.15 imorrn som gäller. kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0