these miss you nights are the longest.

skola imorrn. yeah. eng och sen bordsdekorationer. kul dag. nae. men jag överlever nog ändå. får med mig saken hem imorrn. mysigt. så dan kommer gå så sakta som det bara går. tröjan vill inte hålla mig sällskap inatt heller. han hänger på tork så sen kommer han inte lukta lika gott som han gjorde förut. så jag får sova alldeles själv inatt med. jättekul! går kväll på tisdag i skolan. tror jag iaf. isf får jag med mig emma hem. nice fifan. får se om det flippar lika mkt imorrn som det gjorde i måndags eller om krille och dom sköter sig den här gången. tveksamt. sen är det kök hela veckan som gäller. inte med min grupp. kommer ju bli en rolig vecka... ae men det ska nog gå. får träffa emma mer då än om jag hade varit i storköket. det tycker vi om! sitter nu i sängen och kollar på tv. försöker bli trött så jag kan somna skapligt. den här dan har gått i typ 5 km/h. blev väckt typ elva av att farfar sms och skulle va så jävla rolig. så det var bara att gå upp. åt frukost och kolla sen på en av de bästa filmerna jag sett. usch så bra den var. hade lust att se den ikväll oxo men orka inte gå upp till mig och hämta mitt usb. har faktiskt varit ute med min hund idag. kors i taket. men nae nu ska jag lägga mig ner, mysa med min kudde som jag tror fortfarande luktar gott eller så fixar jag det, och sen kolla på tv och försöka somna tidigare än förra söndagen.

du är det bästa som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0