soffläge.

myser i soffan med min bästa vän filten. japp. har oerhört tråkigt och tiden går bajs sakta. har nån som verkar arg på mig. eller antar det eftersom han bara sluta prata med mig förut. jaha. jag som bara ville att han skulle tycka lite synd om mig förut när jag skar mig. men nae han kalla mig klantig... inte mitt fel att rosorna var vassa. men aa. får väl sen om han skriver ikväll. jag tänker inte göra det iaf. nej absolut inte envis. nepp! asa skönt att va ledig imorrn. bara va hemma själv med hunden och katterna. ligga i soffan och bara va hela dan. får väl se om jag får nått sällskap. hoppas kan man ju göra. och gissa vad. precis. jag har fortfarande ont. jättekul det här. älskar det verkligen. ska vara duktig imorrn och på onsdag och plugga lite. om jag nu kommer ihåg det. ska oxo försöka komma ihåg att åka och fixa en sak på torsdag efter jag varit och tränat med emma och linnea. vilket fick mig att komma på att jag måste be mamma om en sak. titt så bra det här blev. japp. men nae ska fortsätta mysa med min vän. gå upp till mig om nåra timmar och sen somna med min älskare omkring mig. inte alla som har en sån! mohaha.
long time ago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0