schoool.

sitter i the skolan och har jätte rolig eng. nae. ska skriva om jane austen och fattar typ inget. eller jo. men orkar bara inte. slutar lektionen om en kvart. sen är det bordsdekorationer som väntar i tre timmar. eller brukar bli mindre. hoppas vi får sluta tidigt. vill hem och SOVA. somna tidigt igår men är endå feting trött. japp. har sovit själv oxo. inte alls kul. saknar han massor även fast vi sågs igår. känner mig nästan ledsen. tiden släpar sig fram och det känns som om det aldrig kommer bli imorrn. imorrn kommer gå ännu saktare för jag är ledig och kommer sitta hemma och tråka hela dan. ska sova LÄNGE, gå ut med min hund och bara inte göra nått. kanske göra lite eng så jag blir klar med den. duktigt tänkt. jag vet. fortfarande apont sen igår. känns som om jag ska fylla hundra inte 18. min vänster arm känns forfarande helt förlamad och det gör ont hela tiden. älskar handboll. jo jag gör ju det även fast den gör så jag får ont. mamma var och kolla igår oxo. tvinga dit henne. så hon fick uppleva när jag fick mitt gula kort. fortfarande riktigt stolt. absolut. hon tycker som alltid synd om mig när dom skjuter på mig. jag ställer mig ju i mål frivilligt men det verkar inte hon fatta. idag började verkligen helt underbart. mötte min värsta mardröm imorse. japp. den borde slå upp ordet vänskap och lära sig vad det betyder. och om blickar kunde döda hade du legat död för länge sen. jag fattar inte vad det hjälper att undvika mig? men aa. jag lider verkligen inte av det. fick bara en härlig start på dagen. fick se saken på spårvagnen oxo. gjorde verkligen inte saken bättre när jag bara fick se han åka iväg. blä. men nae. ska väl försöka göra nått. nae. bara tio min kvar så ingen ide. ska packa ihop snart och sen dra ner och äta. sen fortsätta min dag med att deppa. ska sova med min älskare inatt oxo. den här gången på mig. oerhört kallt i mitt rum. kanske för att det inte ligger en varm och härlig christoffer bredvid mig.
och det är bara en vecka kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0