pelle.

hänt ganska mkt i helgen. för en gångs skull. igår blev det att träffa jossan. mysigt. massa kul. bff you know. finns ingen som du busan! idag blev det först erica och vi drog våran vanliga runda till vilbergen och hamna hemma hos rinke. inte alls ovanligt. nice fifan. han satt och tjata om nån pelle och verkade allmänt trög. precis som vanligt. japp. sen drog jag och erica till sporthallen och vänta på jossan och sen kolla när saken spela. nice. arg såg han ut hela tiden. va lite glad ungjävel! vart arg igår för att nån, christoffer, hade ätit upp alla runda saker även fast han sa att det fanns kvar. kul kille. nae! imorrn är det skola. yeah.... asa rolig eng. kom på att jag nog har redovising imorrn. smart. det fixar jag endå. jaaa. sen ska jag kanske hem till saken och sova där om jag får. mösigt. längtar till onsdag och träning. ja. härlig underbar handboll. match i helgen oxo. äntligen!!! vill spela nu. precis NU! men nae knapparna vill inte som jag så orkar inte mer. ska fortsätta prata med min man. kolla tv och försöka sova skapligt så jag orkar med imorrn. skolan asså. inget annat. just det. jag fyller år om fyra veckor. yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0