movie.

ligger i sängen och försöker få upp värmen. varit kallt hela dan. kallt nu med trots att elementet står på 23 grader. hatar att frysa. har precis satt på en film i väntan på att två och en halv män ska börja. nice fifan. kollar på remember me. finns inget att säga om den. usch. gråter nästan i början. men nae. blev inget att sova hos christoffer idag. har inget mer att säga om det. inte alls sovit inatt. inte alls varit på speciellt bra humör idag. tills jag fick träffa min sak. fick träffa han nåra timmar iaf. typ 3. det är ju nått iaf! tur det annars hade nog hela kvällen blivit förstörd. imorrn ska han sova här iaf. och då slutar jag tidigt så imorrn blir det massa tid. sånt makes me happy. ska köpa nya skor imorrn. om dom finns kvar. hoppas! mamma betalar. snäll är hon. ska oxo betala riskettan imorrn. men nae ska kolla på filmen nu och vänta tills min käre man hör av sig efter träningen. bästa skruttis. ajlavjou alot my dear. laaaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0