little christmas.

varit hos moster idag och haft lilljul med släkten på mammas sida. min bror var väldigt snäll och hade köpt en sån där grej. viggo och linus var nog dom enda som tyckte om den. eller min bror tyckte nog om den lite mer. han tog med den hem. stackars anna. annars har jag inte gjort nått. som vanligt. förvånad? inte jag. igår kväll då var det nån som hörde av sig? nae. förvånad? absolut inte. men imorrn ska jag få träffa han. snäll kille. kul att han vill träffas. känner hur bra humör jag är på. absolut inte. undra varför. nae jag vet inte. jo vet jag visst. ser arn nu. kommer börja gråta sen. det är ett måste till arn. liksom han dör ju! gråter nästan redan nu. nae nu ska jag koncentrera mig på arn innan han dör. igen. så som han gör alla gånger. imorrn äre umgås med stina ett tag och sen dra till idioten och sova där. men mitt i allt ska jag få vänta på han när han tränar. kul kille. usch nae nu kommer tårarna snart. inte bara pga filmen. massa ensamt. hatar ensamt. massor. natten kommer kännas låååång. byyyyyyyyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0