jag skulle inte va någonting om du inte fanns.

igår var hur bra som det kunde bli. åt massa kräftor, räkor, musslor och krabba. dom två sista fick christoffer för sig själv. ingen stor hit. efter maten blev det mys i badet med bästa eldkvarn i bakrunden. kan ju inte bli bättre. sen blev det massa annanas, melon, mango och pannacotta som vi tog med oss upp till mig i stugan. sen kolla på 3 filmer. eller jag kolla bara på två. råkade somna när vi satte på den tredje. klockan var ju faktiskt ett så jag var lite sådär trött. hade tydligen skrikit på han. fast han var snäll och pussa mig godnatt på kinden sen när han skulle sova. som jag tyvärr inte märkte. kunde inte haft en bättre dag. 11 månader nu. snart ett år. det här kommer bli vårat år. kreta i sommar bara vi två. eldkvarn med dig. det är helt otroligt hur mkt jag älskar dig. hur otroligt glad jag är att vi hitta varann. jag är så lycklig med dig. att varje stund utan dig är svår. att det är hur jobbigt som helst att sova utan dig. därför ligger jag i sängen med din tröja och saknar dig massor. ligger och tänker på allt vi har gjort. vad du har gjort med mig. hur mkt du gett mig. jag är så glad att tårar rinner ner för mina kinder. tack för att du är min.
du är helt obeskrivligt bäst älskling ♥

Om du var ett hav vore jag en våg. Om du var himmelen skulle jag ha vingar.
Om du var ett regn hade jag vart hav och land. Om du var musik vore jag en sång.
Om du var vidderna ville jag vara vinden
Men jag skulle inte vara nånting om du inte fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0