in bed with my blue tröja.

ligger och myser med en blå tröja. eller aa. ligger i sängen med sakens tröja idag oxo. den luktar han. det närmaste honom jag kommer. kommer inte träffas förens på torsdag... och det kanske bara blir nåra timmar. yeah... kunde inte somna igår heller. älskar det här. förstår bara inte. fattar inte varför jag blir sådär. sovit nån timma mer inatt iaf. träning imorrn. yeah. äntligen some handboll. magnus är borta. igen. kattjävel. var ute i skogen och leta efter han förut för hörde att han skrek. men sen sluta han svara så jag gick in efter ett tag. hoppas han kommer hem snart. ska lämna in datan på torsdag. kan behövas. imorrn äre heldag som gäller. kul. nae. men det fixar vi. men ae nu ska jag kolla tv, försöka hålla mig vaken ett tag till iaf och försöka ännu en gång att somna skapligt.
typ igår sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0