håller med till hundra.

igår då. aa. maten blev hur bra som helst. så klart den blev. sen gick vi upp till min lilla stuga och hade det lite trevligt. eller två av oss fyra hade nog det. det som jag trodde skulle förstöra mitt humör och nästan hela kvällen gjorde det oxo. killarna vi träffa på spårvagnen gjorde så jag fick skratta ganska så mkt iaf ett tag. sen blev det sådär igen. sen mitt i allt börja det regna. kul. nae. så vi ställde oss under ett tak i väntan på tolvslaget. vi hann med lite prat och det blev mysigt när klockan slog tolv. jag gav mig inte. det var han som fick ge sig. vi hitta en taxi och drog hem strax efter tolv. hemma satte vi oss i tunnan. det var ju inte allt för varmt men det fick duga. sen fick elin och jag inte höra vad dom skulle prata om så vi gick in. kul killar. kände mig verkligen välkommen. sen gjorde vi inte så mkt mer. tog ett tag innan lukas höll käften och somna. sen drog dom vid strax efter två idag. så nu är jag själv. igen. håller med svärmor. övergiven. fick inte ens 24 timmar med han. kommer inte kunna sova inatt. som vanligt. på fem dar kommer vi setts mindre än 24 timmar. och snart börjar skolan igen.... tiden bara försvinner. längtar till april. och juni. en vecka. 24 timmar om dygnet. nu ska jag fortsätta gråta och se om han hör av sig ikväll som han sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0