Gretan.

sitter i soffan med söta lilla greta som ligger alldeles intill mig. mysigt. hon håller koll på vad jag skriver så det inte blir nått fel. snäll kisse. ibland. ja. har tagit mig igenom två, host, urtråkiga dar i skolan. ensam tjej med 5 killar as kul... verkligen. sitter och laddar inför träning. har en härlig huvudvärk som ligger och trycker men jag ska träna endå! blir jag sjuk så blir jag. aptrött är jag oxo. men det skiter vi i. saknar min fina handboll. kommer få massa ajaj idag känner jag på mig. hoppas det så kanske jag inte kan jobba ordentligt i skolan imorrn. hihi. idioterna har bestämt att vi börjar åtta ist så måste gå hemifrån 20 i sju imorrn!!!! snäll skola. nae men asså ska kolla två och en halv män med mamma nu och sen byta om och åka. I kommer nog return ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0