gone.

mitt usb har gått och gömt sig. det är bara borta. la det på bordet framför mig men nu har det sprungit iväg. helt jävla borta är det. saker kan ju inte bara försvinna sådär eller? helt stört. arg blev jag för det. trött är jag oxo. ingen christoffer på hela helgen... på måndag kanske. hoppas det. på tisdag går jag kväll i skolan så det är ju bara att glömma den dan. kuligt. nae. imorrn kommer klara med familj hit. så nått får jag och göra iaf. imorrn ska jag oxo sova länge. japp. utan tvekan. satt och kolla på masterchef igår med saken och dom skulle laga nått romantiskt. så jag undra när han skulle göra nått sånt åt mig. tänk om han skulle laga mat, sen massa tända ljus, bara han och jag, kanske en liten ros eller två. nae men drömtänkande. blir väl jag som får stå för sånt. japp. sovit som ett litet barn inatt med saken bredvid mig. nu vet jag inte hur länge jag får vänta tills nästa gång... men nae nu ska jag hjälpa mamma med maten. ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0