found it.

jag hitta mitt usb. det var nån som hade lagt det vid stora datan. kan nog varit jag fast har inte ett minne av att jag gått dit. hmm. jag var nog ganska så mkt trött då. ligger i sängen och försöker hålla mig vaken. kände precis att det lukta saken om mina kuddar. vet inte hur vi reagerar på det. tröjan ligger här oxo. japp. ska väl sova snart om det inte är nån som börjar skriva till mig. mamma sa förut att jag inte fick komma ner efter tolv imorrn. så hon menar att jag inte får komma hem, eller ner till huset, om jag vaknar senare än tolv? hmm snäll mamma. nae men hon sa nog lite fel tror jag. jag sover väl tills jag vaknar och när det blir kan ju inte jag bestämma. precis. smart jag är. vill spela handboll. japp. inte spelat match på år känns det som. förra jag skulle spela gick jag på pencilin och mådde apa. så nae det gick ju inte spela. men om två veckor är det dags. yeah. kom på förut att jag kanske måste på stan med farmor snart... tradition när jag fyller år. brukar va det till jul oxo men det blev inget. gjorde inte mig nått. längtar massa tills jag fyller år. hoppas det kommer nåra i år bara. annars. skrivit in mig på körskolan idag oxo. duktigt. så nu, eller om två veckor kör jag och emma igång. men nae nu orkar jag inte hålla mig vaken längre. ska mysa ner mig med tröjan och drömma om ägaren. hade hellre haft ägaren här...

det var som om du hade kommit tillbaka. kändes helt sjukt. sjukt läskigt. trodde tårar skulle börja rinna. saknar dig nått otroligt. du skulle ju alltid finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0