first time.

haft match idag fick mitt första gula kort nånsin på över tolv år. annars har jag inte så mkt mer att säga om matchen. fortfarande arg. usch. blä. men dom tyckte det gick bra endå. har feting ont i den handen jag har skydd på. fattar nada. men aa. bara att ta tag i det igen på träningen på onsdag. absolut. haft en jätte mysig helg med världens bästa. ja. tyvärr blir det ju inte alla dar i veckan så har fått ett lite byte tills nästa gång. så inatt får jag nöja mig med min älskare. japp. skola imorrn. japp. sen ledig två dar. sova till tusen som gäller då. mohaha. men nae ska kolla tv nu och försöka skala min apelsin. kanske linda in min arm som känns helt förlamad och sen sova så man är iaf skapligt pigg imorrn. later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0