ensam.

ligger i sängen. ensam. känner så ensam det bara går att göra. inte ens min vän tröjan är här. inte ens han håller mig sällskap inatt. taskigt. så jag får sova alldeles själv. inte alls kul. inte alls bra för humöret. lyssnar på massa musik som absolut inte gör det bättre. inget att göra imorrn har jag heller. kanske ska börja på en ny mössa. och sen inte göra nått mer. kul. nae. inget träffa saken imorrn heller... jag saknar mormor... allt prat om henne förut var inte bra. var allt det där tvunget att hända dig? fick man hämta tillbaka en person skulle jag utan tvekan välja dig. kommer bli en såndär orolig sömn inatt oxo. saken sover redan så han kan jag inte prata med. vågade aldrig be förut. vet inte när nästa gång blir. väldigt snart hoppas jag. men är för feg för att erkänna. ae men ska stänga av musiken, kanske sätta på en film ist och försöka somna fast det känns ganska så omöjligt just nu. inte ens tröjan finns här som jag kan hålla om ist för dig.
where you are is where I wanna be.
next to you, you next to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0