company.

har haft sällskap inatt av både jossan och christoffer. nice fifan va. ja. men dom drog tidigt båda två. jossan skulle till stallet och saken ska jobba. men han kommer hit sen. så jag får mysigt sällskap inatt oxo. yeah. han är här om typ sådär 5 och en halv timme. det fixar jag. sätter på en film eller två så går tiden snabbt. hunnit vara ute med min hund och klippt klorna på henne. duktiga jag. ser fram emot en jobbig, host, vecka i skolan. går som vanligt på måndag ledig tisdag, onsdag, går till kvart över elva på torsdag sen ledig på fredag igen. kan faktiskt gilla min skola skarpt ibland. IBLAND. inte fan är det ofta. ska åka och fixa tid till en sak på torsdag oxo. mohaha. fyller år om 21 dar. dagarna typ drar sig fram bara för det. och det är bara 9 dar kvar tills jag och christoffer har ett år. massa mysigt. yeah. men nae ska dra ner till mamma och sen om hon har nått roligt att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0