alkohollagen!

sitter och ska snart börja jobba med alkohollagen igen med emma. alkohoe you know! nae men usch då. det är så jätte kul det här. vi sitter och håller tummarna att det inte ska flippa ut idag oxo. kunde ha blivit riktigt illa igår. nu vill jag att klockan ska bli kvart över tre, eller tidigare funkar oxo, så jag får åka hem och göra pannkakor till HELA familjen. aa HELA FUCKING FAMILJEN. då är det asså jag, christoffer, mamma och pappa. kommer få göra pannkakor till sverige. bara för att mina är mkt godare än mammas. och vettu?!?!?!?!?!?!? JAG FÅR SÄLLSKAP INATT! ÄNTLIIIIIIIIIIGEN!!!!! som jag har längtat. det är ju inte lätt när det är svårt. precis. ska lämna in min kära vän sen idag. men får ju tillbaka den imorrn. yeah. men nae nu "börjar" vi. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0