ajsing.

kom hem för typ sådär en timme sen. tog ett äpple och drog upp till mig. somna tidigt är planen. eller aa. varit hos skrutt nåra timmar idag. always lika mysigt. alltid lika trög. garva så han nästan dog på spårsaken. men jag gillar han endå. fortfarande massa aj i händerna sen igår. känns inte alls bra till matchen på söndag. får väl käka upp en tejprulle innan så ska det nog gå. jahadå. fredag imorrn. yeah. går till äckliga kvart över tre... men nae ska kolla tv och försöka att iaf hålla mig vaken så jag kan svara när skrutt skriver sen. om han nu kommer ihåg. vilket inte är hans starka sida. hihi. och jag fyller år om sådär 23 dar och åker till kreta om sådär 135 dar och tio timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0