22.

på söndag är det bara 22 veckor kvar tills jag och christoffer är nere på kreta. mig längtar! har äntligen fått massa tid med han. hela måndag, tisdag och nästan hela idag. sen kommer han imorrn. yeah. på fredag är det den sjunde. ringer det nån klocka? kan vara så att vi har 11 månader då. snart ett år fifan. tada. så på fredag blir det mys med kräftor och massa annat och sen ännu mer mys i badet. borde va riskfritt att bada nu när farmor städat. och på söndag är det oxo bara 6 veckor kvar tills jag fyller! nice. blir att gå och beställa tid till tatuering då. yeah. not gonna say vad jag ska göra. mamma är massa nyfiken. och kommer inte säga vem eller vilka jag menar med den. hemligt. på måndag börjar skolan. tror jag. bästa jb som har koll på allt. skärpning den här terminen som kommer nu. absolut. matten ska jag se till att fixa oxo om jag förstår den. inget skolk har jag lovat mamma. ska oxo börja ta tag i mig själv nu. ska börja träna mer så jag kan visa mig på kreta utan att behöva känna att alla kollar. ska få med mig mamma oxo. vi ska träna på måndag. säger hon. inga mer kakor och sånt nu. eller nån liten ibland. bara ibland. utan kakor funkar jag inte. men skärpning på allt som gäller nu. promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0