waiting.

igår va bra. massa bra. saken somna kvart över nio. kul kille. jag låg vaken till typ halv tolv och kolla på film. bredvid mig hade jag nån som snarka, gjorde läten och slog mig och klängde på mig. men han var så söt att det inte gjorde mig nått. nepp. sitter nu hemma och ska försöka ta tag i lite plugg snart. eng prov och redovisning på måndag, sen en offert som ska bli klar. men den går snabbt. bara all eng som ska in i huvet. det fixar nog jag. måste va med på pissredovisningen oxo annars får jag inte g. så aa. väntar på att saken ska sluta och komma hit. ja. är ensam hemma nåra timmar sen. skönt. ligga i soffan och inte göra nått. me like. men ae ska ta tag i saker nu så tiden rullar på lite mer. kanske äta nått vore smart oxo. låter smart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0