valentin.

själv på alla hjärtans dag. aa. riktigt sugit. tror folk inte fattar vad den här dagen faktiskt kan betyda. men shit the same. jag överlever. äckligt trött och fryser. som vanligt kanske? brukar frysa asa mkt nu för tiden. hatart. sms med min man, men han verkar ha svårt att svara. annars så är han bara allmänt seg. ja. fick träffa han en stund idag, men natten får spenderas själv. sånt är livet. ska inte träffa han förens på onsdag nu. ja. mysigt att få sakna varann lite. dagarna är helt ok, men kvällarna och nätterna är värst. hatar att sova själv. har inte sovit bra på snart över en vecka. sömnpiller? skulle va skönt så man får sova en hel natt. ja. får se hur den här natten blir. ja. halv dag i skola imorrn skönt. träna efter och sen hem och sova och inte göra nått. längta till onsdag kl två tills jag får åka hem med min fina man. ja. haft eng prov och redovisning idag. gick asa bra. körde redovisningen utan fusk lapp. bästa jag. klarade provet bra oxo tror jag. försöker tigga till mig nått av både mamma, pappa och christoffer men får inga bra förslag av nån av dom. får väl ge mig själv nått då. eller det ska jag ju redan göra. kunde inte hålla mig. berätta för saken. och mamma och pappa. men mamma och pappa vet inte vad. hemligt. ska packa väskan nu, bädda ner mig med filt, sakens tröja och täcket. ska sen försöka få nått svar från herr karlsson om det är möjligt. tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0