städtime.

sitter in my bed och satte precis på en film. fick bli felon. mucho bra. ingen tjej film direkt. men det är ju mig vi prata om. men aa. ska snart städa lite. tycker det behövs här uppe. nån klagar på att det ligger kläder överallt. jag trivs i min röra! ja. min man kommer nog hit om 4 timmar eller nått. hoppas jag iaf. somnade innan nio igår med. trött? nja lite kanske. men vaknade halv nio imorse och kunde inte somna om. nepp. mamma och pappa blev jätte förvånade när jag kom upp så tidigt. men hade ju sovit i nästan tolv timmar. ja. knarkar nässpary och hostar som en galning. kul att det alltid ska bli såhär när jag har lov. ja. men nae ska nog börja städa nu så jag kan gå ner och hjälpa min kära mor sen. stannade ju faktiskt hemma för att hjälpa henne. funderar på att ta en powernap sen eftersom det är nån som ska hålla mig vaken till efter tolv inatt. lycka till med det. ja. men later kanske va. sånt som märkas. ja. bye!

Kommentarer
Postat av: Emma;)

host det var inte jag som smitta dig va;) xD haha

2011-02-19 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0