saved.

halva min helg är räddad. min fin fina pain in the butt man ska sova hos mig på lördag. nästan en hel vecka sen!!! sen kommer jag få vänta en vecka igen... just hold on. precis. mår fortfarande inge bra men det ska nog fixa sig. hoppas jag. blir inget att följa med saken och familj till linköping på lördag. har ingen lust och ska va snäll och hjälpa mamma. men det innebär ännu längre tid att vänta tills jag får träffa han. ja. men det kommer va värt det. ja. som alltid. önskar vi hade all tid i världen och kunde sova med varann varje natt. men nä. det går ju inte. men har ju min älskare som inhoppare så länge. ja. men han sa ifrån härom natten. inte alls snällt. massa ont fick jag. va han gjorde tänker jag inte säga. han ska va glad att jag inte elda upp han. men har bytt nu och har en som luktar massa saken nu. mums. det gillar jag massor. han tar inte lika mkt plats heller. som vissa andra gör. men nae ska kolla på tv, kanske hjälpa min mor så att maten på lördag smakar lite gott iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0