plugg.

sitter vid köksbordet med mamma och greta. kattjävel som tror hon äger hemmet. men aa. väntar på att maten ska bli färdig, börjar bli hungrig. ja. väntar oxo på att bror med flickvän ska komma hit. ja. trevligt. ska sen vid fyra dra mig mot donken och möta min kära man och åka hem till han och spendera natten där. har oxo pluggat lite idag. tror jag har skapligt koll på läget. sånt som lär märkas imorrn. aldrig bra att plugga för mkt. nä. har med mig riskakor till saken så lite glad ska han nog bli. ja. hoppas kan man ju göra. får sova nästan en timme längre imorrn bara för jag sover hos han. inte helt fel va. nä. men aa tror maten är färdig nu, så smell you later. säkert imorrn under eng eller senare. sånt som märkas. och jag fyller år om fucking en vecka!!! dags att ta tag i sig själv nu. riktigt rädd när jag såg mig själv i spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0