oerhört utarbetad.

sitter i skolan och gör absolut inget. nepp. har inte gjort nått sen kvart över åtta. nödvändigt. nae. kunde lika gärna ligga hemma och sova lite längre. ja. vet inte ens om det är värt att gå på lektionen sen. fattar inte ett skit av det vi gör. kanske är olydig och drar vid halv två rasten. fy mig. ja. äckligt ovärt att ta sig till skolan, sen har vi ingen lärare, en i min grupp blir arg och skiter it. dom andra gick hem så det är bara jag kvar. hade oxo kunnat gå hem om jag orkar. men har en farmor som är hemma hos oss så nä. nu ska jag försöka hitta nått och döda tiden med fram till elva. då drar vi väl på en tidig lunch. sen äre att döda ännu mer tid tills vi börjar kvart över tolv. kul dag. fett ovärt. kunde lika gärna legat hemma hela dan. somnade feting tidigt igår. japp. hela kvart i nio. hade fått sms tjugo över nio om jag var vaken. men nae det var jag inte. asa skönt att somna tidigt. ja. får med mig saken hem i nåra timmar idag. mysigt. får kanske inte sova nått med han på hela veckan. och inte nästa vecka heller!!!! självmord till tusen. jag hatar det. har lust och åka hem nu. men nae det går inte. börjar få ett sug efter semla. men det går inte heller. nä. men aa. kanske hörs ikväll efter träningen om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0