OBESEGRADE SERIESEGRARE!!!

nu är säsongen över. obesegrade seriesegrare! underbart. helt jävla underbart mina vänner. och jag är nog gladare än jag nånsin varit efter en handbollsmatch. kom på förut under matchen när jag satt på bänken att jag nog aldrig under mina 12 år som handbollsspelare vunnit serien. nån gång måste ju vara den första! och att jag fått göra det med det här gänget gör lyckan lite större. hade suttit fint med gamla 93 laget men det fick bli med min nya "familj". och vilken match jag gör. faktiskt. nog min bästa match på över ett och ett halvt år. avslutade matchen med en straffräddning oxo. vilket avslut på säsongen! jag är fortfarande helt upp i varav! känslan håller i sig ännu mer när jag fick veta att en som satt på läktaren tyckte att jag skulle stå för att jag va mkt bättre än den andra. sånt hör jag inte ofta! iaf inte av folk i min egna ålder. tack för det! att spela lite halv krasslig var kanske inte en hit. men aa. man lever bara en gång. blir jag sjukt tills imorrn är det inte hela världen. jag klarar nog att missa skolan en dag. japp. men aa. ska fortsätta ligga här i sängen och bara vara glad över hur bra jag faktiskt kan va om jag bara vill. ja. later mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0