monday.

spenderar åter igen min måndag i cafeterian. väntar på att bordsdekorationer ska börja. jippie. asa kul. nae. orkar inte. vill hem till saken, lägga mig i sängen och sova en timme eller två. skulle va oerhört skönt. japp. men nae. sitter kvar i skolan och sköter mig. väldigt ovanligt för att va jag. ja. bara typ sådär 3 och en halv timme kvar tills jag får träffa älskling. det är ju jäääääääääääätte långt kvar. hatar att tiden verkligen ska dra sig äckligt sakta framåt när man väntar på nått. ja. men nae. ska börja med nån offert snart. just det. det kommer ju bli asa bra. absolut. what to do as my friend emma sa nyss. ae inte en aning. later kanske va. annars imorrn va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0