läskigt va.

sitter i soffan och hoppas på att mamma ska komma hem snart. gillar inte att va själv hemma när det är mörkt ute. sjukt läskigt när man bor i skogen och bara har stora fönster. så alla lampor som går är tända. har feting ont i huvet så det blir en tidig kväll. ska vänta på min mor, prata lite med henne. kanske kan va vaken med henne om hon ska hämta pappa senare. japp. kan va lite snäll ibland. hon köpte ju faktiskt chips åt mig, som ligger bredvid mig och ser hur goda ut som helst. men inte sugen alls nu. nått fel på mig? borde vara det. japp. utan tvekan. tror mammsen kommer nu. ser en bil på vägen iaf. hoppas! inget att se på tv heller. så sitter och slö tittar på nån halv bra film på trean. trodde dom skulle visa james bond. men icke. locka håret förut för att se om det va nått att göra tills på måndag. ska försöka att fina till mig lite. men nae efter typ en timme var allt typ som borta. älskar mitt hår. nae. får väl hitta på nått annat. det fixar nog jag. har kludrat ner en liten sak till plutt tills imorrn. brukar göra det när jag har dåligt samvete när vi småbråkar eller nått. bara rädd att förstöra allt vi har. så smörar ner lite saker på ett papper eller två som han sen får. man kan ju hoppas att det uppskattas. nu är mamma hemma! ÄNTLIGEN! skönt att slippa va själv. nån människa ringde på min telefon förut. jaha? men jag som gillar att prata i telefon så mkt ville inte svara. nepp. men ska tala med min mor nu. sen gå upp till mig och hoppas att min man skriver till mig innan jag somnar. skulle va lite gulligt av han om han ville det. japp. later va.

min fina skapelse på bordsdekorationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0