lädig.

ledig idag oxo. oerhört skönt. har städat mitt lilla hus som en galning idag. duktiga jag. har oxo varit ute med min hund. mer duktiga jag. hade tänkt att plugga men den orken finns inte. skulle behövas eftersom vi har redovisning imorrn och inget är gjort. bra jobbat! eng hinner jag med, utan problem. det fixar jag på nåra min. behövde endå bara skriva nåra mennigar. behövde inte vänta så länge på christoffer igår. han sa att han sluta tre men vid 20 över två var det nån som knacka på dörren. finurlig är han. snäll som han är hade han köpt chocklad åt mig bara för att jag var arg och hade ont. har besök den här veckan. den här roliga veckan jag alltid ser fram emot. är så äckligt jävla arg på dom där pillerna jag äter. dom kan ta sig nånstans. men nae. har ondare idag. hoppas träningen hjälper lite sen. brukar göra det iaf. hade en mysig sak som höll mig på magen igår när vi skulle sova. riktigt snäll kan han va ibland. men inatt får jag försöka göra det själv. lycka till... blir alltid lika ledsen när du går och jag vet att du inte kommer tillbaka förens imorrn. försöker med hela mig att inte visa dig. men när vi sagt hejdå och du vänder dig om så rinner tårarna. oxo nu. jag räknar ner timmarna tills vi ska ses nästa gång. varje kväll är lika jobbig. jag vet inte varför jag blir såhär. jag längtar massor tills på måndag. ett helt år. när jag luktar på parfymen, som jag inte tog slut på, känner jag det där härliga pirret. samma som fanns där för ett år sen. jag älskar dig. jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur mkt. men du är den enda för mig.
träning sen ikväll. inte helt pepp. fortfarande ont i händerna sen matchen. men det skiter jag i. måste få lite glädje i mig idag. höres ikväll va.

Ajlavjou ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0